Irodánk elérte azt a méretet, amelynél már nem bírunk egyedül megbírkózni az adminisztratív teendőkkel. Ha van kedved egy fiatal, energikus csapatban dolgozni a Belvárosban a Duna-parton, precízen és jól gépelsz, barátod az Excel és nem riadsz meg egy hivatali nyomtatványtól, akkor jelentkezz hozzánk.

A Visegrad+ Legal budapesti irodája asszisztens / titkár(nő) munkakör betöltésére keres jelentkezőket. A leendő kollégánk főbb feladatai az alábbiak lennének:

  • az irodai „háztartás” vezetése (fogyóeszközök figyelése, rendelés, eszközbeszerzések)
  • vezetékes telefon kezelése, telefonos emlékeztetők írása, vendégek fogadása
  • beérkező és feladandó posta kezelése
  • beadványok benyújtása hivatalokban
  • egyszerűbb nyomtatványok, iratok kitöltése
  • iratok feldolgozása, nyilvántartások vezetése
  • számlák kezelése, kapcsolattartás a könyvelővel

Egyéb tudnivalók:

  • Legkorábbi kezdés: április 1.
  • Részmunkaidő: megbeszélhető
  • Fontos elvárás: precizitás, megbízhatóság, jó helyesírás
  • Angol nyelvtudás: előny, de nem feltétel
  • Ügyvédi irodai tapasztalat: előny, de nem feltétel
  • Alap, de azért elmondjuk: korrekt fizetés, bejelentett munkaviszony, fizetett túlóra, SZÉP-Kártya

Jelentkezés önéletrajzzal az office@illes-law.hu e-mail címen.