Irodánk elérte azt a méretet, amelynél már nem bírunk egyedül megbírkózni az adminisztratív teendőkkel. Ha van kedved egy fiatal, energikus csapatban dolgozni a Belvárosban a Duna-parton, precízen és jól gépelsz, barátod az Excel és nem riadsz meg egy hivatali nyomtatványtól, akkor jelentkezz hozzánk.
A Visegrad+ Legal budapesti irodája asszisztens / titkár(nő) munkakör betöltésére keres jelentkezőket. A leendő kollégánk főbb feladatai az alábbiak lennének:
- az irodai „háztartás” vezetése (fogyóeszközök figyelése, rendelés, eszközbeszerzések)
- vezetékes telefon kezelése, telefonos emlékeztetők írása, vendégek fogadása
- beérkező és feladandó posta kezelése
- beadványok benyújtása hivatalokban
- egyszerűbb nyomtatványok, iratok kitöltése
- iratok feldolgozása, nyilvántartások vezetése
- számlák kezelése, kapcsolattartás a könyvelővel
Egyéb tudnivalók:
- Legkorábbi kezdés: április 1.
- Részmunkaidő: megbeszélhető
- Fontos elvárás: precizitás, megbízhatóság, jó helyesírás
- Angol nyelvtudás: előny, de nem feltétel
- Ügyvédi irodai tapasztalat: előny, de nem feltétel
- Alap, de azért elmondjuk: korrekt fizetés, bejelentett munkaviszony, fizetett túlóra, SZÉP-Kártya
Jelentkezés önéletrajzzal az office@illes-law.hu e-mail címen.